-
Виберіть категорію робіт "ЗАГАЛЬНОБУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ" або іншу ...
У цій категорії виберіть Вам необхідну роботу і введіть своє значення в графі "Кількість"!
У графі вказано в яких одиницях вводити своє значення.
Внизу, в рядку "РАЗОМ" отримуєте результат!
Приємної роботи.15.05.2020Інформація була корисною?
-
Добрий день, Ігор.
Будь ласка введіть E-mail і пароль з отриманного Вами листа, або
спробуйте ввести замість E-mail свій номер телефону в тому форматі в якому Ви вводили його при реєстрації.
Дякуємо за звернення!
23.06.2020Інформація була корисною?
-
Своє замовлення Ви можете отримати двома способами.
1. Самостійно забрати з пункту видачі, розташованного за адресою: вул. Кавказька, 15.
Пункт видачі не працює з великими обсягами товарів та з великогабаритними товарами .
2. Служба доставки може привезти Ваше замовлення в будь-якому обсязі і кількості до під'їзду і, при необхідності, вивантажити і підняти на поверх (за попереднім погодженням під час оформлення замовлення).28.02.2023Інформація була корисною?
-
Для того щоб дізнатися статус Вашого замовлення, Вам необхідно зателефонувати нам по телефону
+38098 825 53 35
+38066 816 53 35
і назвати номер замовлення, який вказаний в листі або в особистому кабінеті.28.02.2023Інформація була корисною?
-
На всі товари, придбані на сайтi інтернет-майданчика BUDIAK.KIEV.UA поширюється дія закону України "Про захист прав споживачів".
З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.
Повернути або обміняти придбані у нас товари Ви можете протягом 14 днів з моменту покупки, за умови виконання всіх норм передбачених Ст.9 Закону про захист прав споживачів.
ОБМЕЖЕННЯ З ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРІВ
Не приймаються до повернення товари, що мають індивідуальні характеристики, а саме:тонована продукція;
товари з розпродажу;
товар, проданий як некондиційний.
Також на товари діють наступні обмеження при поверненні:
• Будівельні та оздоблювальні матеріали, які відпускаються в метражах підлягають поверненню кратно упаковці.
• Сухі будівельні суміші підлягають поверненню тільки за умови цілісності упаковки і збереження споживчих якостей (відсутності скам'янілості).
• Товар, який має термін придатності, приймається на повернення, якщо до кінця реалізації залишилося не менше одного місяця.
ДОКУМЕНТИ НЕОБХІДНІ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПОВЕРНЕННЯ:
• Заява про обмін або повернення товару.
• Паспорт або інший документ, що підтверджує Вашу особу.
• Товарний чек, або рахунок-фактуру (якщо Ви розраховувалися готівкою).
Зверніть увагу! Якщо при покупці товару Ви розраховувалися за допомогою банківської карти, то при поверненні товару кошти будуть перераховані на ту ж карту протягом 7 банківських днів. (Для цього необхідно взяти банківську картку).
ДЛЯ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ЮРИДИЧНА ОСОБА АБО ФОП ПОВИНЕН НАДАТИ:
• Накладну на повернення товару з круглою печаткою компанії, де вказано її реєстраційний номер.
• Лист на повернення коштів на фірмовому бланку з круглою печаткою компанії, яка повертає товар.
• Видаткову накладну (копію)
• Товар, який повертається, належної якості.
У накладній на повернення повинні бути вказані інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити та кому він повертається. Номенклатура і вартість товару повинні повністю збігатися з назвою та вартістю у видатковій накладній, яка була видана разом з товаром.
Лист на повернення коштів повинно бути встановленого зразка на фірмовому бланку компанії з круглою печаткою.
(Заявка на повернення може бути оформлена у вашому особистому обліковому записі у розділі "Мої замовлення" під час перегляду.)
Група BUDIAK залишає за собою право перевірити товар на цілісність і якість, а також відмовити в поверненні в разі пошкодження, наявності ознак користування товаром або невірно наданих документів на повернення.
Дякуємо за розуміння і вдалих покупок!28.02.2023Інформація була корисною?
-
При реєстрації, на Вашу електронну пошту, якщо вона вказана правильно, надходять повідомлення про результат створення облікового запису! В одному з цих повідомлень є посилання, яке потрібно активувати! Активація посилання є підтвердженням Ваших дій та відкриття доступу до створеного облікового запису на сайті будівельного інтернет майданчику BUDIAK!
(ЛИСТИ МОЖУТЬ ПОТРАПИТИ У СПАМ...)
Дякуємо, що Ви з нами!
20.04.2023Інформація була корисною?
-
До Ваших послуг оплата:
«Готівкою»
Ви можете оплатити Ваше замовлення готівкою нашому кур'єру при доставці товару або самостійно в пункті самовивозу.
«Безготівковий розрахунок»
Для Вашої зручності на нашому інтернет-майданчику доступна оплата через безготівковий розрахунок. Якщо Ви є юридичною особою, виберіть цей спосіб при оплаті Вашого замовлення і переказу коштів з рахунку на рахунок.Установчі документи можна завантажити тут.
«Банківською карткою»Ви можете оплатити Ваше замовлення в будь-якому відділенні банку, або перевести кошти через систему електронних платежів "Приват-24".
Дякуємо, і вдалих покупок!
28.02.2023Інформація була корисною?
-
1. Ви можете зателефонувати за телефонами
+38098 825 53 35
+38066 816 53 35
і залишити замовлення нашому консультанту.
2. Зробити замовлення on-line:
Для того, щоб зробити on-line замовлення Вам потрібно відправити обрані Вами товари в кошик і натиснути кнопку «Оформити замовлення».
Наповнення кошика
Для того, щоб купити товари які зацікавили Вас або взяти в оренду інструмент, їх потрібно покласти в кошик для покупок, натиснувши кнопку «В кошик».
Подивитися до Вашого кошика Ви можете в будь-який момент натисненням кнопки «КОШИК» в правому верхньому кутку екрану.
Увага: Упаковки товарів можуть бути іншого дизайну, ніж зображені на картинках.
Час на обробку замовлення
Час обробки on-line замовлення близько 1 години.
Після натискання кнопки «Підтвердження замовлення» на Вашу електронну пошту протягом цього часу буде надіслано листа про наміри на придбання вказаних у замовленні послуг або товарів.
По закінченню часу обробки замовлення Вам зателефонує наш консультант для підтвердження правильності оформлення замовлення, його вартості та узгодження часу і вартості доставки (якщо вартість доставки не було вказано при оформленні замовлення on-line).
Після узгодження з консультантом, при виборі безготівкової форми оплати, Ви можете оплатити Ваше замовлення!
On-line замовлення приймаються цілодобово.28.02.2023Інформація була корисною?
Ви не пройшли перевірку reCAPTCHA! А її там немає!
Вже й питання забув, і що хотів...
-
На сайті встановлено автоматичну систему визначення роботів-ботів.
Просто перевантажте сторінку та заново заповніть форму.
Дякуємо за звернення!23.12.2023Інформація була корисною?
-
Сервіс подачі оголошень в розділах МАЙСТРИ, ЗАМОВНИКИ і БАРАХОЛКА об'єднує приватні оголошення і пропозиції від комерційних організацій.
Зручний інтерфейс і ефективна система пошуку допомагають орієнтуватися в інформаційному просторі. Для перегляду і пошуку оголошень реєстрація не потрібна.
Для подачi оголошення Вам необхiдно зареєструватись.
Зареєструвавшись, Ви зможете безкоштовно розмістити оголошення і залучити до своєї пропозиції додаткову увагу. Щоб віддача від оголошення була максимальною, ми надаємо вам можливість керувати ним: редагувати і публікувати оголошення багаторазово.
Для подачі оголошення Вам необхідно зайти в Особистий кабінет.
• Виберіть і зайдіть в один із розділів:
Оголошення в БАРАХОЛКУ
- це продаж залишків будівельних матеріалів або вживаного обладнання або інструменту залишилося після завершення будівельних робіт, і так далі ...
Оголошення в МАЙСТРИ
- це продаж послуг на будівельні роботи, які Ви можете надати Замовнику.
Для правильної роботи фільтрів, в цьому розділі Вам необхідно відзначити які роботи виконуєте і за якими розцінками.
Оголошення в ЗАМОВНИКИ
- це виставлення на тендер будівельних робіт, які Ви плануєте виконати, і пошук майстрів для їх виконання.
• В обраному розділі натисніть на кнопку Додати оголошення та заповніть пропоновані форми.
Намагайтеся створювати оголошення не потребують додаткових питань. Окрема тема для кожного товару або будівельних послуг.
Оголошення повинно містити чітку інформацію про конкретний товар або будівельних послугах, згідно пропонованих до заповнення форм.
Заголовок повинен коротко передавати зміст оголошення та бути зрозумілим. Використовуйте українську або російську мову.
У кожному розділі є можливість додавання фото.
• Для завершення натисніть кнопку Продовжити.
Ваше оголошення опубліковано.
Спробуйте, це дійсно працює!28.02.2023Інформація була корисною?
-
Доброго дня!
На жаль, на сьогодні такої інформації нема.
Потрібно вираховувати!!!
Якщо Ви розумієтесь в питанні, скористуйтеся таблицями для визначення реальної вартості потрібних материалів!
Приємно, що користуєтесь нашим ресурсом і дякуємо за звернення.
29.08.2023Інформація була корисною?
-
Доставка матеріалу здійснюється службою доставки протягом 1-2 днів.
Вивантаження вантажу здійснюється силами Замовника.
Час на розвантаження товару - 1 година.
Якщо автомобіль з вантажем простояв більше однієї години, то Замовник оплачує простою машини згідно її тарифу за кожну додаткову годину.Доставка здійснюється протягом робочого дня до 21:00 по Києву і області (без вказівки точного проміжку часу) в день, попередньо обговорений із Замовником.
В день здійснення доставки Замовник (або його довірена особа) повинен знаходитися за адресою доставки вантажу, у чому Виконавець засвідчується, роблячи попередній дзвінок по телефону Замовника, безпосередньо перед завантаженням. В іншому випадку, Виконавець має право перенести доставку на інший день, попередньо узгоджений з Замовником.
При здійсненні доставки на дачні масиви, Замовник зобов'язаний зустріти транспортний засіб Виконавця щоб уникнути втрати часу на пошуки адреси місця вивантаження. Місце зустрічі водія-експедитора з Замовником має бути заздалегідь домовлено з консультантом магазину, оформляють доставку.
Виконавець здійснює доставку вантажу Замовнику ДО ПІД'ЇЗДУ, за умови, що під'їзні шляхи знаходяться в стані, придатному для проїзду транспортного засобу Виконавця, і немає перешкод для проїзду.
Претензії Замовника (або його довіреної особи) до побачених механічних пошкоджень вантажу приймаються водієм-експедитором в момент вивантаження вантажу.
У разі якщо вантаж був доставлений не в повному обсязі, або він не відповідає накладної з вини Виконавця, то усунення недоліків проводиться за рахунок Виконавця під час, узгоджене з Замовником.
Якщо в результаті дії обставин непереборної сили, незалежних від волі Виконавця, доставка вантажу не може бути здійснена в призначений день, то вона переноситься на інший день за попереднім погодженням із Замовником.
Бажаємо успіху!
02.03.2023Інформація була корисною?
Добрий день. Виникло питання з влаштування однорівневої стелі з гіпсокартону При складанні кошторису використовувалась розцінка по ДСТУ в програмі АВК. Норма витрати профілю СД-60 - 2,55м.п на 1м2 ви даєте 2,9м.п на 1м2 З яким кроком кріпляться дані профелі? Дякую
-
Добрий день!
При влаштуванні однорівневої стелі з гіпсокартону профіль кріпиться з кроком 600мм!
Більш детально можливо ознайомитись тут.
22.02.2022Інформація була корисною?